
دوماه دیگر به میادین باز میگردم
به گزارش ولایت، شاهین طاهرخانی که پس از هفته یازدهم لیگ برتر و در اردوی نساجی مازندران در ترکیه دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن نتوانست تیمش را همراهی کند، نظارهگر مسابقه این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بود. طاهرخانی پس از پایان این بازی که با شکست چهار بر صفر نساجی مقابل استقلال همراه بود، عنوان کرد: من تمرینات انفرادی داشتم و به همین دلیل در نیمه دوم به ورزشگاه رسیدم. استقلال بهتر بود و موقعیت بیشتری داشت و برنده شد. او درباره آخرین وضعیت مصدومیت و بهبودیاش اظهار کرد: به امید خدا فکر میکنم...






