لشگري، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:
بازگشایی سهمیه ارزی تولیدی فصل تابستان وزارت صمت
- شناسه خبر: 85390
- تاریخ و زمان ارسال: 1 تیر 1405 ساعت 07:30
- بازدید :

کامران لشگری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: اقدامات لازم برای استفاده متقاضیان از سهمیه تولیدی تابستان سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی وی افزود: سهمیه تابستان واحدهای تولیدی، براساس ۶۰ درصد حداکثر (ماکزیمم) ترخیص سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ ثبتسفارشهای تولیدی تعیین شده است.
مدیر کل صمت در ادامه تصریح کرد: لازم به ذکر است در این محاسبات، صرفا ارزش ترخیص ثبتسفارشهای حوزه سهمیه تولیدی در نظر گرفته میشود (ترخیص تعرفههای مرتبط با سایر حوزههای سهمیه در نظر گرفته نمیشود).
وی افزود: ضمنا پاسخ درخواستهای مجوز سهمیه، به صورت خودکار صادر شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نمیباشد.





