فرمانده انتظامي شهرستان آوج:
2 تن چوب قاچاق در راه ماند
- شناسه خبر: 49168
- تاریخ و زمان ارسال: 20 آذر 1403 ساعت 07:30
- بازدید :

گروه حوادث ـ فرمانده انتظامي شهرستان آوج از کشف 2 هزار کيلوگرم چوب جنگلي قاچاق و توقيف يک دستگاه وانت نيسان در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش ولایت، سرهنگ محمد صفری اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکزی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانتنیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آنها را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 2 هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله توقیف شده حدود 200 میلیون ریال برآورد کردهاند، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.




