بهروزي، کارشناس هواشناسی استان:
هوا خنکتر میشود
- شناسه خبر: 85520
- تاریخ و زمان ارسال: 2 تیر 1405 ساعت 07:30
- بازدید :
روند نسبی کاهش دما تا دو روز آینده ادامه دارد.
مریم بهروزی در گفتوگو با ولایت اظهار داشت: براساس خروجی آخرین مدلهای هواشناسی؛ تا اواخر هفته، وضعیت جوی در منطقه به نسبت پایدار است و شاهد آسمانی آفتابی هستیم.
وی ادامه داد: البته برای روزهای سهشنبه و چهارشنبه به ویژه برای ساعات بعدازظهر با توجه به امواجی که از سطح منطقه عبور میکند افزایش ابر خواهیم داشت که احتمال دارد برای ارتفاعات بارشهایی را به صورت پراکنده و خفیف داشته باشیم.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یادآور شد: به لحاظ دمایی؛ از ظهر روز گذشته (دوشنبه) روند کاهش دما به تدریج در سطح منطقه آغاز شده که این کاهش دمای رخداده تا دو روز آینده در سطح استان، ادامه خواهد داشت./ق



