علت خشم تراکتور: شعارهای تند علیه تیم و خلیلزاده در قزوین
- شناسه خبر: 74643
- تاریخ و زمان ارسال: 7 دی 1404 ساعت 07:30
- بازدید :
به گزارش ورزش سه، نامه تراکتور که در آن از بیعدالتی در فوتبال گفت و به صورت ضمنی تهدید کرد که از لیگ برتر کنارهگیری خواهد کرد خشم این تیم و مدیرانش از شعارهای تندی بود که علیه تیم تراکتور و کاپیتانش شجاع خلیلزاده سر داده شد.
تراکتور به قزوین رفته بود تا در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل شمسآذر بایستد. بازی دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و تراکتوریها به جد معتقد بودند یک پنالتی علیهشان گرفته نشده اما علت اصلی خشم تراکتور نه داوری بازی بلکه شعارهای بسیار تند تماشاچیها علیه تراکتور و شجاع خلیلزاده بود. شعارهایی که خانواده کاپیتان تراکتور را هدف گرفته بود.
شاید در شرایط عادی تراکتور به تقبیح کردن این شعارها بسنده میکرد ولی با توجه به اتفاقات دامنهدار بازی تراکتور ـ پرسپولیس در جام حذفی خشم تراکتور زبانه کشید. در بازی دو تیم در تبریز، شعارهای تند و فحاشی هواداران تراکتور علیه کریم باقری فوتبال ایران را به خود مشغول کرد و در نهایت باعث شد فدراسیون فوتبال حکم شدیدی علیه تراکتور و تماشاچیهایش صادر کند. تراکتوریها که در بیانیه خود هم به صراحت از این حکم ابراز نارضایتی کردند معتقدند نسبت به آنها بیعدالتی شده است و به همین علت است که چنین نامهای را منتشر کردهاند.
البته احتمالا فدراسیون به شعارهای این بازی هم واکنش نشان خواهد داد. با اینحال به نظر میرسد که تراکتور نه هواداران شمسآذر بلکه هواداران پرسپولیس در قزوین را مقصر میداند و معتقد است آنها برای تسویه حساب به ورزشگاه آمدهاند. مجموع این شرایط است که باعث شده تراکتور به شدت احساس بیعدالتی کرده و در بیانیهای تند موضع بگیرد.




