رکابزن قزوینی عازم ازبکستان شد
- شناسه خبر: 85505
- تاریخ و زمان ارسال: 2 تیر 1405 ساعت 07:30
- بازدید :

به گزارش ولایت، تیم ملی دوچرخهسواری کوهستان ایران، با ترکیبی از رکابزنان مرد و زن، تهران را به مقصد تاشکند، ازبکستان، ترک کرد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا که از هفته اول تیرماه آغاز میشود، به مصاف برترینهای قاره کهن برود. این اعزام پس از اردوهای آمادگی متعدد و با حضور ریاست فدراسیون صورت گرفت.
اسامی رکابزنان تیم ملی:
علیرضا صفری: (استان آذربایجان شرقی)، فراز شکری: (استان تهران)، علیرضا اوصانلو: (استان زنجان)، سینا امیرعلائی: (استان کردستان)، حسین زنجانیان: (استان قزوین)، فاطمه عباسی: (استان فارس)
هدایت این تیم بر عهده محمد پورشریف، سرمربی باتجربه تیم، است. همچنین، سید مهدی کابلی به عنوان سرپرست تیم و مسئول کمیته کوهستان فدراسیون، و یاسمن مدنی به عنوان سرپرست بخش بانوان، وظیفه هماهنگی و پشتیبانی فنی و اجرایی تیم را بر عهده دارند تا ورزشکاران با فراغ بال بر روی مسابقه تمرکز کنند.
مسابقات قهرمانی آسیا، که هفته اول تیرماه با حضور ممتازترین دوچرخهسواران قاره کهن در دو رشته کراس کانتری و دانهیل برگزار خواهد شد، آوردگاهی مهم برای محک زدن تواناییهای این جوانان بااستعداد و کسب افتخارات جدید برای ورزش ایران است. تیم ملی دوچرخهسواری کوهستان ایران با عزمی راسخ و روحیهای جنگنده، آماده است تا بار دیگر شایستگیهای خود را به اثبات رسانده و نام ایران را بر سکوهای قهرمانی آسیا طنینانداز کند.







