دیدار فرمانده سپاه شهرستان البرز با امام جمعه محمدیه
- شناسه خبر: 85458
- تاریخ و زمان ارسال: 1 تیر 1405 ساعت 07:30
- بازدید :

سرهنگ عبدالهی، فرمانده سپاه شهرستان البرز، در ابتدای دوره خدمت خود، با حجتالاسلام آقا حسینی، امام جمعه شهر محمدیه، دیدار و رایزنی کرد.
به گزارش ولایت، این دیدار که با حضور حجتالاسلام شفیعخانی، مسئول نمایندگی ولیفقیه، و تعدادی از همکاران و فرماندهان حوزههای بسیج صورت گرفت، فضایی برای تبادلنظر در خصوص مسائل مهم شهرستان فراهم آورد. در این گفتوگو، ضمن ابراز همدردی به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع)، بر اهمیت وحدت رویه و حضور فعال در عرصههای خدمترسانی به مردم تاکید شد.




