درخشش مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در دهمین جشنواره مطبوعات استان
- شناسه خبر: 54772
- تاریخ و زمان ارسال: 13 اسفند 1403 ساعت 07:30
- بازدید :
دهمین جشنواره مطبوعات استان با معرفی نفرات برگزیده و درخشش سه نفر از مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات استان که با حضور عظیمی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوذری استاندار، احمدپور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و فعالان رسانه استان برگزار شد، برگزیدگان بخشهای سرمقاله، یادداشت، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس، گزارش تصویری، کلیپ، ویدئوهای خبری، گرافیک، صفحهآرایی، بخش ویژه شعار سال با موضوع جهش تولید و مشارکت مردم و بخش نگاه روز مظلومیت غزه جنایت اسرائیل و کودککشی معرفی شدند.
در این دوره از جشنواره مطبوعات استان، از سید عبدالعظیم موسوی فعال رسانهای استان با بیش از 40 سال سابقه روزنامهنگاری و مدرس گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در بخش تجلیل از پیشکسوتان قدردانی شد. همچنین مریم کشاورز مسعودیان مدرس گروه مدیریت بازرگانی و بازاریابی دانشگاه با کسب مقام نخست در بخش خبر و آرزو یارکه سلخوری مدرس گروه علوم ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی با کسب رتبه نخست در بخش نگاه ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند.



