حمیدرضا طاهرخانی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد
- شناسه خبر: 64162
- تاریخ و زمان ارسال: 14 مرداد 1404 ساعت 07:30
- بازدید :

به گزارش ولایت، دومین دیدار فینال لیگ برتر تنیس روی میز بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان برگزار شد و در پایان تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه سه بر دو موفق به شکست حریفش شد.
در مهمترین دیدارهای هفته آخر تیم نوشاد و نیما عالمیان از تیم پتروشیمی بندرامام توانست تیم امیرحسین هدایی و سروش امیرینیا را شکست دهد.
بنیامین فرجی از تیم پالایش نفت آبادان توانست افشین نوروزی از تیم پتروشیمی بندر امام را مغلوب کند.
حساسترین دیدار هم بین نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی بود که در پایان هدایی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ نوشاد را شکست دهد.
البته این نتیجه برای نوشاد خوشایند نبود چرا که پس از پایان بازی با عصبانیت میز را ترک کرد.
حمیدرضا طاهرخانی از پتروشیمی بندرامام در چهارمین مسابقه موفق شد سروش امیرینیا را شکست دهد.
در دیدار سرنوشتساز پنجم، نیما عالمیان با برتری مقابل آریا امیری، پیروزی و قهرمانی را برای پتروشیمی بندر امام رقم زد.
در بازی رفت فینال لیگ برتر پتروشیمی بندر امام توانست با نتیجه ۳ بر ۲ پالایش نفت آبادان را شکست دهد.
به این ترتیب شاگردان وحید کاظمینژاد با کسب پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت، از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند و برای دومین فصل متوالی قهرمان شدند.






