بهروزي، کارشناس ادارهکل هواشناسی استان اعلام کرد:
ثبت دمای ۴۴ درجه بالای صفر در رازمیان
- شناسه خبر: 63216
- تاریخ و زمان ارسال: 31 تیر 1404 ساعت 07:30
- بازدید :
گرما تا پایان هفته ادامه دارد
گرمای هوا تا پایان هفته ادامه دارد.
مریم بهروزی در گفتوگو با ولایت اظهار داشت: خروجی مدلهای هواشناسی نشان میدهد؛ همچنان تا پایان هفته استقرار هوای گرم را در سطح منطقه داریم.
وی ادامه داد: جو استان تا پایان هفته همچنان به نسبت پایدار بوده و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یادآور شد: روز یکشنبه گرمترین نقطه استان مربوط به شهر رازمیان با دمای چهل و چهار درجه بود./ق





