به منظور توسعه پایدار و همافزایی مدیریتی صورت گرفت؛
برگزاری آیین تجلیل از دهیاران شهرستان آوج
- شناسه خبر: 63462
- تاریخ و زمان ارسال: 4 مرداد 1404 ساعت 07:30
- بازدید :
آیین تجلیل از دهیاران شهرستان آوج با حضور فتحخانی فرماندار آوج، ربیعی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، بخشداران و جمعی از مدیران، در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، صدیقه ربیعی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین با تأکید بر لزوم حرکت بهسوی توسعه پایدار، ارتقاء خدمات عمومی و افزایش رضایتمندی مردم در روستاها اظهار داشت: اجرای طرحهای اقتصادی و درآمدزا در دهیاریها، نقش مهمی در تقویت بنیه مالی مدیریت روستایی دارد و این دفتر از چنین طرحهایی حمایت کامل خواهد کرد.
در این نشست صمیمی، دهیاران ضمن بیان دیدگاهها، چالشها و نیازهای مناطق تحت مدیریت خود، به تبادل تجربه و ارائه پیشنهادهایی در راستای ارتقاء خدمات روستایی پرداختند.
در پایان این مراسم، از تلاشهای ارزنده دهیاران پرتلاش شهرستان آوج در مسیر خدمترسانی، مدیریت محلی و توسعه روستایی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.



