بانوان فوتبالیست ایران از جام ملتها حذف شدند
- شناسه خبر: 79121
- تاریخ و زمان ارسال: 19 اسفند 1404 ساعت 07:30
- بازدید :

به گزارش ولایت، تیم ملی فوتبال بانوان درآخرین بازی خود در دور گروهی جام ملتهای آسیا ـ 2026 مقابل فیلیپین به میدان رفته بود، با وجود دو باخت قبلی به کره جنوبی و استرالیا، شانس آن را داشت تا با پیروزی در بازی کاندیدای یکی از بهترین تیمهای رده سوم شده و به جمع هشت تیم برتر قاره آسیا راه پیدا کند. فیلیپین نیز نتیجه هر دو بازی قبلی خود را واگذار کرده بود و با هدف مشابه ایران پا به زمین مسابقه گذاشته بود.
این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود فیلیپین به پایان رسید.
در مسابقه همزمان این گروه، تیمهای استرالیا و کره جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی پرگل 3ـ3 رضایت دادند.
نتیجهای که کره را به عنوان صدرنشین و میزبان را به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی فرستاد. فیلیپین هم با سه امتیاز در رده سوم قرار گرفت و ایران چهارم شد.







