توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛
باشگاه شمسآذر بیش از یک میلیارد جریمه شد
- شناسه خبر: 67499
- تاریخ و زمان ارسال: 2 مهر 1404 ساعت 07:20
- بازدید :
گروه ورزش ـ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه شمسآذر را به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
به گزارش ولایت، باشگاه شمسآذر به دلیل نقض اصول کلی رفتار در جریان این مسابقه، شامل عدم حضور نمایندگان کانون هواداران و مسئولان فرهنگی، حضور افراد فاقد مجوز در محوطه بازی، نبود نظارت کافی بر بلیتفروشی و در نهایت ورود تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه، با جریمه سنگینی روبهرو شد.
بر همین اساس و با استناد به مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی، این باشگاه به پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.
همچنین در رأی کمیته انضباطی تاکید شده است که در صورت عدم تشکیل کانون هواداران ظرف دو ماه آینده و انطباق با آییننامه ابلاغی، مسابقات شمسآذر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
این حکم قابل اعتراض نیست و لازمالاجرا خواهد بود.





