اجازه خروج کراپ از استان را نمیدهم
- شناسه خبر: 59634
- تاریخ و زمان ارسال: 6 خرداد 1404 ساعت 07:30
- بازدید :

به گزارش ولایت، عباس علاییمقدم که در نشست با خبرنگاران سخن میگفت، پیرامون انتقال امتیاز تیم کراپ به خراسان افزود: نامه این انتقال تازه به دست ما رسیده است اما من به هیچ عنوان اجازه خروج کراپ از استان را نمیدهم چرا که ما به تازگی با مدیران این باشگاه و استاندار در زمینه تسهیل حضور تیم در لیگ برتر جلسه داشتیم و استاندار نیز در این زمینه قول مساعد داد.
وی تصریح کرد: مدیران باشگاه اگر قصد فروش امتیاز تیم را داشتند باید در همان جلسه با استاندار موضوع را اعلام میکردند تا ما هم فکری اساسی برای آن کنیم اما الان دیگر زمان فروش یا واگذاری امتیاز تیم نیست.
مدیر کل ورزش و جوانان استان پیرامون وضعیت باشگاه شمسآذر نیز گفت: این تیم در فصل گذشته با 200 میلیارد هزینه برابر تیمهای هزار میلیاردی به میدان رفت و نتایج خوبی هم گرفت ولی نیاز به کمک دارد چون یک باشگاه خصوصی است اما به طور کلی نگاهها بر ادامه فعالیت این باشگاه است .







