مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:
اتمام عملیات تامین آب آشامیدنی روستای رحیمآباد
- شناسه خبر: 36927
- تاریخ و زمان ارسال: 22 خرداد 1403 ساعت 07:30
- بازدید :

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با هدف تامین کمبود آب آشامیدنی روستای رحیمآباد شهرستان بوئینزهرا یک حلقه چاه حفر و تجهیز شد.
به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی در این رابطه اظهار کرد: روستای رحیمآباد جزء روستاهای دارای تنش آبی در سنوات اخیر بود که با پیشبینی انجام گرفته در خصوص جبران کمبود آب و گذر از تنش آبی سال ۱۴۰۳، چاه جدید روستا حفر و با نصب پست هوایی، عملیات برق رسانی و ساخت اتاقک سر چاهی تکمیل و با دبی ۱۶ لیتر بر ثانیه برای استفاده ۳۵۰ خانوار در مدار بهرهبرداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: برای اجرای پروژه مذکور شامل حفر و تجهیز چاه، برقرسانی و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال، ۴۰ میلیارد ریال هزینه مستقیم صورت گرفته و بخشی از پروژه شامل ساخت اتاقک و اجرای خط انتقال با مشارکت خیرین روستا انجام گرفته است.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که با توجه به محدودیت منابع آبی در مصرف آب مدیریت داشته باشند.






